reede, 2. detsember 2016

Sport

Tere jällegi!

Täna on mul plaanis rääkida spordist. Millega ma tegelen ja kui palju see mind huvitab. Ma tegelen üsna palju spordiga. Kunagi olen käinud jalgpallis, korvpallis ja sõudmas. Hetkel käin ma ainult tantsimas, aga ma tegelen ise jõusaalis käimisega ja korvpalliga. Lemmik spordiala on mul korvpall, sest seda ma oskan kõige paremini ja mulle meeldib see. Hästi palju käin iga aasta tantsuvõistlustel ja seal on ikka saadud häid tulemusi. Minu üks suurim huvi on ruubiku kuubiku panemine. Sellega olen tegelenud nüüd juba umbes 4 kuud. Selle ajaga olen palju arenenud ja ootan millal saaks võistlustele minna. Ruubiku kuubiku maailmas olen ma enim jälginud inimest kelle nimi on Feliks Zemdegs. Ta on minu arust parim sellel alal. Spordiala, mida ma kõige rohkem jälgin on poksimine.

1 kommentaar: